Географски Информациони систем

Презентација финансирана од стране Америчке фондације за међународни развој





Адресни код

Налазите се: Почетна - Управа - Градска управа за урбанизам

Градска управа за урбанизам

начелник управе: Весна Дмитрић, дипломирани правник

           У управи се обављају послови  који се односе на:
          - просторно планирање, урбанизам, грађевинарство, стамбене и комуналне делатности, животну средину, имовинско – правне послове (експропријације, самовласна заузећа, враћање утрина и пашњака селима, утврђивање права коришћења и  успостављања ранијег режима својине неизграђеног осталог грађевинског земљишта ранијег сопственика), послове који се односе на располагање, коришћење и давања у закуп непокретности, чији је власник односно корисник Град, вођење јединствене евиденције о имовини чији је корисник Град и месне заједнице,  вођење евиденције о становима који су дати у закуп и сл.), и друге послове из ових области.

 
Адреса Жупана Страцимира бр.2; Жупана Страцимира бр.35
Телефон 032 224 024; 032 224 330; 032 224 331
Фаx 032 224 105



Упутство за озакоњење незаконито изграђених објеката


Преузмите упутство

ТАКСЕ И НАКНАДЕ У ОБЈЕДИЊЕНОЈ ПРОЦЕДУРИ

Приликом подношења захтева односно пријаве за одређену фазу обједињене процедуре, кроз Централни информациони ситем (ЦИС), подносилац захтева прилаже доказ о плаћеној административној такси и доказ о плаћеној накнади за Централну евиденцију, у пдф формату, потписаном квалификованим електронским потписом од стране подносица захтева, односно његовог пуномоћника.

Висина републичке административне таксе за све радње у области просторног планирања и изградње, прописана је Законом о републичким административним таксама („Сл.гласник РС“ бр бр. 43/2003, 51/2003 - испр., 61/2005, 101/2005 – др.закон, 5/2009, 54/2009, 50/2011, 70/2011 – усклађени дин.изн., 55/2012 – усклађени дин.изн., 93/2012, 47/2013 – усклађени дин.изн., 65/2013 – др.закон, 57/2014 – усклађени дин.изн., 45/2015 – усклађени дин.изн., 83/2015, 112/2015 и 50/2016 – усклађени дин.изн., 61/2017- усклађени дин.изн., 113/2017, 3/18-испр. и 50/2018-усклађени дин. изн.), а њени износи у поступку спровођења обједињене процедуре су следећи:

- За издавање и измену локацијских услова 310,00 динара
За решење које доноси орган у вршењу поверених послова којима се одобрава изградња објекта или извођење радова, односно којим се одобрава реконструкција, дозиђивање, надзиђивање, адаптација и сл:

- за објекте категорије А 770,00 дин (310,00 дин за захтев + 460,00 дин за решење)
- за објекте категорије Б 3.950,00 дин (310,00 дин за захтев + 3.640,00 дин за решење)
- за објекте категорије В 5.770,00 дин (310,00 дин за захтев + 5.460,00 дин за решење)
- за објекте категорије Г 5.770,00 дин (310,00 дин за захтев + 5.460,00 дин за решење)


За решење којим се одобрава употреба објекта:

- за објекте категорије А 2.130,00 дин (310,00 за захтев + 1.820,00 дин за решење)
- за објекте категорије Б 9.420,00 дин (310,00 дин за захтев + 9.110,00 дин за решење)
- за објекте категорије В 18.530,00 дин (310,00 дин за захтев + 18.220,00 дин за решење)
- за објекте категорије Г 18.530,00 дин (310,00 дин за захтев + 18.220,00 дин за решење)

За потврду надлежног органа о пријави радова у складу са издатом грађевинском дозволом, решењем о одобрењу за извођење радова, односно привременом грађевинском дозволом:

- за објекте категорије А 1.220,00 дин (310,00 дин за захтев + 910,00 за потврду)
- за објекте категорије Б 4.860,00 дин (310,00 дин за захтев + 4.550,00 за потврду)
- за објекте категорије В 5.770,00 дин (310,00 дин за захтев + 5.460,00 за потврду)
- за објекте категорије Г 5.770,00 дин (310,00 дин за захтев + 5.460,00 за потврду)


За потврду надлежног органа о пријему изјаве о завршетку израде (завршетак темеља, завршетак објекта у конструктивном смислу:

- за објекте категорије А 1.680,00 дин (310,00 дин за захтев + 1.370,00 дин за потврду)
- за објекте категорије Б 3.040,00 дин (310,00 дин за захтев + 2.730,00 дин за потврду)
- за објекте категорије В 3.950,00 дин (310,00 дин за захтев + 3.640,00 дин за потврду)
- за објекте категорије Г 3.950,00 дин (310,00 дин за захтев + 3.640,00 дин за потврду)


За друге захтеве и поднеске којима се покреће поступак у оквиру обједињене процедуре (захтев за прикључење објекта на инфраструктуру, захтев за давање сагласности на техничку документацију у погледу мера заштите од пожара и сл.):
- 310,00дин

- жалба 470,00дин

Текући рачун за уплату наведених износа је:
840-742221843-57, шифра плаћања: 153, позив на број: 97 93-034, сврха дознаке: РАТ, прималац: Буџет републике Србије

*О висини накнаде за услуге Централне евиденције обједињених процедура (ЦЕОП), подносилац захтева се може информисати овде.