Преузмите обрасце |
Обавештења |
Приступ информацијама од јавног значаја |
Активности и обавештења инспекција и комуналне милиције града Чачка
|
Директор ЈП „Путеви Србије“ Зоран Дробњак, градоначелник Чачка Милун Тодоровић и представник кинеске компаније „ЦЦЦЦ“ Јанг Дунг, потписали су данас у кабинету градоначелника Чачка меморандум, односно споразум о пројектовању моста преко Западне Мораве, у оквиру изградње „Северне обилазнице“, који ће повезивати Парменац и Пријевор. Након пројектовања, следи експропријација земљишта, после чега почиње и изградња моста и прве фазе „Северне обилазнице“, саобраћајнице која ће први пут спојити два краја града Чачка, и створити саобраћајну везу о којој се деценијама причало, а која, потписивањем овог меморандума, заправо почиње да се реализује.
-Очекујемо да мост буде пројектован врло брзо и квалитетно, у складу са Планским актом Северно-обилазног пута, који смо усвојили пре две и по године у Скупштини града Чачка. Да сви житељи Љубић кеја, Трбушана, Лугова, Пријевора имају бољу комуникацију са ауто-путем „Милош Велики“, односно до петље Чачак Запад, коју ми зовемо Паковраће. На тај начин растеретићемо градске саобраћајнице и централну градску зону - рекао је градоначелник Тодоровић.
Након пројектовања, које ће бити посао кинеске компаније „ЦЦЦЦ“ следи извлашћивање земљишта, а затим и почетак градње.
- Рачунамо да Кинези пројектовање заврше што пре, за неких шест месеци. Према проценама, за мост од око 200 метара дужине, са пешачким стазама биће потребно око пет милиона евра и око милион евра ће коштати приступни путеви - рекао је Дробњак.
Након изградње прве фазе „Северне обилазнице“ у шта спада и изградња моста, створиће се веза државног пута ИБ реда бр. 23 мостом преко Западне Мораве до петље "Звезда", веза са државним путем ИИБ реда бр. 355 и продужетак Книћанинове улице до насеља Љубић кеј. Ова веза директно повезује насеље Љубић и села у северозападном делу града са петљом у Паковраћу. Изградња ове везе једног и другог краја града има за циљ прерасподелу саобраћаја и растерећења централних зона града од транзитног саобраћаја.
Саобраћајница је планирана у профилу са четири возне траке ширине по три метра, са обостраним тротоарима за кретање пешака и разделним острвом.
-Ово је велики дан за све нас. Наравно, биће доста посла, али стварамо могућност за нови садржај, потпуно урбанистички сређен, нови Чачак - рекао је Тодоровић
Представник кинеске компаније „ЦЦЦЦ“ Јанг Дунг нагласио је да они већ пет година послују у Чачку.
-Сведочили смо развоју града Чачка и врло смо срећни што сада имамо прилику да ова сарадња буде и директнија, јер ово је пројекат који радимо директно са Чачком. Заиста смо задовољни што имамо прилику да сарђујемо и допринесемо бољој путној инфраструктури овог града - рекао је Јанг Дунг.
|